09 February 2013

Bertudung labuh?


Assalamualaikum! Kini saya telah memulakan penghijarahan secara fizikal setelah sekian lama saya berhijrah dari segi rohani namun perangai saya yang dahulu memang susah untuk diusirkan dari diri. Maklum lah dah lama berperangai sedemikian. Cakap banyak, suara kuat & suka berkawan dengan kaum adam itu sangatlah common dengan perangai saya yg dulu. Tapi insyaAllah saya akan usaha lagi. Doakan saya ya? :) Lagipun bila saya mula pakai tudung labuh ni, tolong lah tegur saya jika ada perkara perkara yang kurang manis dipandang. Maklumlah saya masih lagi dalam proses penghijrahan ni. Harap rakan rakan semua boleh beri bantuan kepada saya. Dan tolong jangan memfitnah atau menghukum saya sebab saya masih baru lagi. Semoga Allah terus memberi hidayah kepada saya & rakan rakan semua. Aminn :)

No comments: