17 February 2013

My pretty little secret

Assalamualaikum semua :) Apa khabar? Lama rasanya tak update blog ni. Firstly saja je letak tajuk macam tu. Hehe. Sebenarnya haritu saya ada beritahu dekat mama pasal seorang budak yg muda setahun dari saya. Mama kata mama tak kesah kalau jodoh adik dengan sesiapa pun cuma harap adik belajar lah dulu. Nanti dah ada kerjaya baru boleh serious. Lagipun kalau jodoh tak kemana pun adik. Mama pesan dekat saya yang kawan je lah dengan dia dulu, tak payah nak serious sangat. So, the conclusion is, saya kawan je dengan mereka mereka ni especially si budak triple A ni. Haha. Awak, mama tak marah pun cuma mama nak saya focus study saya. Lagi pun kalau nanti betul betul awak nak saya mesti awak jumpa wali saya kan? Itu pun kalau ada jodoh. Saya pun belum matang lagi nak fikir pasal benda benda tu. Belum tiba masanya lagi. InsyaAllah satu hari nanti kalau ada rezeki. lagipun saya teringin sangat nak jumpa awak triple A. Kalau ada rezeki kita jumpa eh? Tapi malu lah nak jumpa awak face to face. Yela, saya ni bukannya macam wanita idaman yang lain. Saya ni seorang wanita yang masih dalam proses penghijrahan dan belum bersedia lagi untuk alam percintaan. Cewahh gituu. Haha. Apa apa pun, semua itu bergantung kepada Allah. Al maklum lah, entah sempat entah tidak bina keluarga sendiri. Entah entah ajal saya tiba dulu ke sebelum tu. Wallahualam.

No comments: