22 February 2013

Puas Hati :)

Assalamualaikum semua :) Haa, puas hati saya pada hari ini. Serious tak tipu. Yela, budak triple A tu dah belah dari hidup saya. Dari haritu lg saya cuba buat dia paranoid dgn diri saya ni. Alhamdulillah menjadi juga. Plus, at the end of our conversation, dia beritahu saya yg saya ni gedik. Hahaha. ya Allah, saya dah lama tahu tu. Memang dari dulu sampai sekarang saya grdik lah adik oii. Saya ni jenis mengada ngada sangat sangat. Bukan sikit ya? Hanya orang yg kenal saya je tahu saya mcm mana. Roomate saya tahu lah dengan perangai saya ni. Jujur, saya boleh jd matang, saya boleh jadi alim, saya pun boleh jadi gedik yg teramat. Itu lah saya. Jadi kalau awak tak boleh terima saya, get out of my life. Simple isn't it? Saya gedik bersebab. Nak tahu apa sebabnya? Sebab saya nak sangat awak tak muncul lagi dalam hidup saya. Yela, saya tak kenal pun awak tu siapa sebenarnya. Awak kenal saya dkt facebook je pun. Haihh, tak faham lah remaja zaman sekarang ni. ya Allah sabar je lah. ya Allah jadikanlah aku hamba yang bersyukur, hamba yang matang & waras. Saya tak sanggup nak sakitkan hati orang macam tu lagi. ya Allah, aku rasa berdosa sangat tapi itu yang terbaik buat dia, insyaAllah kerana engkau maha mengetahui segala sesuatu. Memanglah puas hati tapi rasa jahat pun ada sebenarnya. Allah je lah yang tahu segala galanya. Semoga awak hidup dalam keadaan yang sejahtera. Aminn :)

No comments: